Mitt Åfjord app – alt på ett sted

«Mitt Åfjord» appen er underveis og skal bidra til å øke synlighet for lokalt næringsliv og øke aktiviteten samt gi god og brukervennlig informasjon til beboere og besøkende i kommunen.

Åfjord Utvikling har inngått en avtale med IT selskapet Fits Consulting om utviklingen av appen.

Alle bedrifter/lag/foreninger/organisasjoner i Åfjord kan stå oppført i appen kostnadsfritt.

Det vil komme informasjon om annonsepriser før appen lanseres. Der kan dere fritt velge hvilke løsninger som passer dere, også bare stå oppført uten å kjøpe noen tilleggstjenester for de som ikke har behov for å annonsere.

Vi har stor tro på at appen blir en attraktiv annonsekanal for næringslivet i Åfjord.

Appen lanseres 1. februar. 

Vi holder på å legge til bedrifter/lag og foreninger i disse dager. Dersom du ikke har mottatt en mail med brukernavn og passord i løpet av uke 50, kan dere sende oss en mail med navn på din bedrift/lag/organisasjon, kontaktperson og mailadresse så får vi lagt dere inn som brukere slik at dere kan få lagt inn deres informasjon.

4. januar kl.18.00  App hjelp – Næringstorget, kantina

Systemet er veldig brukervennlig så vi regner med at de fleste av dere får lagt inn det meste på egenhånd. Men vi vil gå igjennom systemet og vise hva som er viktig å legge inn og tilgjengelig for spørsmål.

Alle virksomheter i Åfjord vil få tilbud om å legges inn i appen.

Vi ønsker også foreninger og lag inn i appen -slik at det er mulig å finne informasjon om ulike arrangement i regi av lokale lag og foreninger. En bred brukergruppe øker attraktiviteten til appen, både for de som står oppført og de som søker etter informasjon.

Fram til 10 januar vil vi teste ut ulike funksjoner, og det er viktig at så mange som mulig legger inn utfyllende informasjon.  Appen blir lansert 1. februar

Vi vil i begynnelsen av januar sende mer informasjon om utvidede funksjoner – som annonsetilbud og pushvarsler og priser for disse. Å være registrert i appen er gratis. Det er tilleggsfunksjonene som vil koste noe – dette for å dekke kostnader for lisens og administrasjon.